Hiiliäkin on tänä päivänä niin pirun montaa sorttia ja on brikettiä, kovapuuhiiltä ja sit normi hiiltä - mitä se onkaan.
Millä hiilillä itse grillailet?
Hiiliäkin on tänä päivänä niin pirun montaa sorttia ja on brikettiä, kovapuuhiiltä ja sit normi hiiltä - mitä se onkaan.
Millä hiilillä itse grillailet?
Aloitan tämän toki itse ja itsellä aluksi meni pallon mukana tullut Weberin brikettejä ja sitten käyttelin myös Bilteman brikettejä.
Sitten kun menin ostamaan ekan kerran kovapuuhiiliä Sunset Charcoalilta niin sille tielle jäin. Olenkin pääosin käyttänyt Sunsetin kovapuuhiiliä.
Heiltä onkin tullut kokeiltua erilaisia hiiliä ja onhan ne hyvän kokoista hiiltä ja riittoisuus on ihan omaa luokkaansa noissa.
Sunsetilta onkin kokeiltu erilaisia kuten Marabu, Longan, Ukrainalainen Pyökki, Coffee sekä Khaya.
Sitten tuli myös kokeiltua lähes paikallista eli tuosta Pielavedellä tehtyä koivuhiiltä joka oli tosi hyvää ja lämpimänä palavaa tavaraa.
Nyt tänään lähti tilaukseen kovapuuhiiltä suht uudelta toimijalta nimittäin HellFire charcoalilta. Sieltä lähti Mangrovea ja Khayaa tulemaan.